Moda Size Plus Iwanek

tekst

Do darmowej dostawy brakuje Ci: 400,00 zł

Zamów przez telefon od poniedziałku do piątku w godzinach - 8:00 do 17:00

570 390 351 sklep@modasizeplus.pl

Opineo.pl

4.9/5
Sprawdź
Suma: 0,00 zł Do kasy
Wymiany / zwroty / reklamacje

W naszym sklepie obowiązuje gwarancja zwrotu/wymiany.
Poniżej znajdziecie Państwo najważniejsze informacje na temat wymiany, zwrotu czy reklamacji.
Szczegółowe warunki wymiany, zwrotu oraz reklamacji zawarte są w regulaminie sklepu.

 
  • Wymiana:
    - Klient ma prawo wymienić towar na inny, dostępny w sklepie internetowym w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania  przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie informacji o chęci wymiany przed jego upływem.
    - Jeśli istnieje różnica w cenie, klient musi dopłacić lub sprzedawca zwrócić nadwyżkę.
    - Klient ponosi wszelkie koszta związane z wymianą przedmiotu, tj. wysyłkę do sprzedawcy oraz wysyłkę nowego produktu.
    - Szczegółowe warunki zwrotów zawarte są w regulaminie sklepu.
    - Uprzejmie prosimy o dołączenie do zwracanego produktu wypełnionego formularza wymiany, który można pobrać TUTAJ. Skróci to czas wymiany i ułatwi nam pracę.

  • Zwrot:
    - Klient ma prawo zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie informacji o chęci zwrotu przed jego upływem.
    - Szczegółowe warunki zwrotów zawarte są w regulaminie sklepu.
    - Uprzejmie prosimy o dołączenie do zwracanego produktu wypełnionego formularza zwrotu, który można pobrać TUTAJ. Skróci to czas zwrotu i ułatwi nam pracę.

  • Reklamacja:

    Jak złożyć reklamację?

    Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:

    • pisemnie na adres: Pałecznica 7A, 21-104 Niedźwiada;
    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@modasizeplus.pl.

    Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Pałecznica 7A, 21-104 Niedźwiada.


    Co napisać w reklamacji?

    Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

    • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
    • żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
    • danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

    Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

    Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

    Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.


    Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację?

    Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.


    Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji?

    Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

    Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

    • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
    • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;
     
    Szczegółowe warunki reklamacji zawarte są w regulaminie sklepu.
    W przypadku chęci reklamacji produktu zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego - każdą taką sprawę staramy się rozwiązywać indywidualnie.



Towar odsyłany w celach wymiany, zwrotu, bądź reklamacji prosimy kierować na adres:

Firma Handlowa Anna Iwanek
Pałecznica 7A
21-104 Niedźwiada
nr tel.: +48 570 390 351

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium