Bądź modna bez ograniczeń

Zamówienie i pomoc: 691 728 201

 
Blog
Wymiany / zwroty / reklamacje

W naszym sklepie obowiązuje gwarancja zwrotu/wymiany.
Poniżej znajdziecie Państwo najważniejsze informacje na temat wymiany, zwrotu czy reklamacji.
Szczegółowe warunki wymiany, zwrotu oraz reklamacji zawarte są w regulaminie sklepu.



  1. Wymiana:
    - Klient ma prawo wymienić towar na inny, dostępny w sklepie internetowym w ciągu 5 dni od otrzymania  przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie informacji o chęci wymiany przed jego upływem.
    - Jeśli istnieje różnica w cenie, klient musi dopłacić lub sprzedawca zwrócić nadwyżkę.
    - Klient ponosi wszelkie koszta związane z wymianą przedmiotu, tj. wysyłkę do sprzedawcy oraz wysyłkę nowego produktu.
    - Do zwracanego produktu należy dołączyć wypełniony formularz wymiany, który można pobrać TUTAJ.

  2. Zwrot:
    - Klient ma prawo zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie informacji o chęci zwrotu przed jego upływem.
    - Szczegółowe warunki zwrotów zawarte są w regulaminie sklepu.
    - Do zwracanego produktu należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu, który można pobrać TUTAJ.

  3. Reklamacja:
    - Klient ma prawo do reklamacji produktu, jeżeli produkt został dostarczony z wadami fabrycznymi.
    - Szczegółowe warunki reklamacji zawarte są w regulaminie sklepu.
    - W przypadku nieuwzględnienia reklamacji mają Państwo możliwość:
         a) wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów
             konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu
         b) odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozpatrywania sporów
             konsumenckich.
    Brak zajęcia stanowiska w tym zakresie oznacza, że sprzedawca wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Zajęcie stanowiska powinno mieć formę trwałego nośnika – np. pisemnie lub mailowo.



Towar odsyłany w celach wymiany, zwrotu, bądź reklamacji należy dostarczyć na adres:

Firma Handlowa Anna Iwanek
ul. Świerkowa 45
21-100 Lubartów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl