Zamów przez telefon od 8:00 do 21:00 570 390 351

Bądź modna bez ograniczeń

 
Blog
Promocje
Lekko ocieplona kurtka  DUŻE ROZMIARY
Lekko ocieplona kurtka DUŻE ROZMIARY
199,90 zł 149,90 zł
Bluza kurtka dresowa casual MODA XXL
Bluza kurtka dresowa casual MODA XXL
155,00 zł 105,00 zł
Asymetryczne zamszowe ponczo MODA XXL
Asymetryczne zamszowe ponczo MODA XXL
119,90 zł 79,90 zł
Elegancki płaszcz szlafrok OVERSIZE MODA XXL
Elegancki płaszcz szlafrok OVERSIZE MODA XXL
329,00 zł 249,00 zł
Wymiany / zwroty / reklamacje

W naszym sklepie obowiązuje gwarancja zwrotu/wymiany.
Poniżej znajdziecie Państwo najważniejsze informacje na temat wymiany, zwrotu czy reklamacji.
Szczegółowe warunki wymiany, zwrotu oraz reklamacji zawarte są w regulaminie sklepu.



  1. Wymiana:
    - Klient ma prawo wymienić towar na inny, dostępny w sklepie internetowym w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania  przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie informacji o chęci wymiany przed jego upływem.
    - Jeśli istnieje różnica w cenie, klient musi dopłacić lub sprzedawca zwrócić nadwyżkę.
    - Klient ponosi wszelkie koszta związane z wymianą przedmiotu, tj. wysyłkę do sprzedawcy oraz wysyłkę nowego produktu.
    - Szczegółowe warunki zwrotów zawarte są w regulaminie sklepu.
    - Uprzejmie prosimy o dołączenie do zwracanego produktu wypełnionego formularza wymiany, który można pobrać TUTAJ. Skróci to czas wymiany i ułatwi nam pracę.

  2. Zwrot:
    - Klient ma prawo zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie informacji o chęci zwrotu przed jego upływem.
    - Szczegółowe warunki zwrotów zawarte są w regulaminie sklepu.
    - Uprzejmie prosimy o dołączenie do zwracanego produktu wypełnionego formularza zwrotu, który można pobrać TUTAJ. Skróci to czas zwrotu i ułatwi nam pracę.

  3. Reklamacja:
    - Klient ma prawo do reklamacji produktu z tytułu rękojmi, jeżeli produkt został dostarczony z wadami fabrycznymi.
    - Szczegółowe warunki reklamacji zawarte są w regulaminie sklepu.
    - W przypadku nieuwzględnienia reklamacji mają Państwo możliwość:
         a) wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów
             konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu,
         b) odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozpatrywania sporów
             konsumenckich.
    Brak zajęcia stanowiska w tym zakresie oznacza, że sprzedawca wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Zajęcie stanowiska powinno mieć formę trwałego nośnika – np. pisemnie lub mailowo.

    W przypadku chęci reklamacji produktu zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego - każdą taką sprawę staramy się rozwiązywać indywidualnie.



Towar odsyłany w celach wymiany, zwrotu, bądź reklamacji prosimy kierować na adres:

Firma Handlowa Anna Iwanek
Pałecznica 7A
21-104 Niedźwiada
nr tel.: 691 728 201

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl