
W naszym sklepie obowiązuje gwarancja zwrotu/wymiany.
Poniżej znajdziecie Państwo najważniejsze informacje na temat wymiany, zwrotu czy reklamacji.
Szczegółowe warunki wymiany, zwrotu oraz reklamacji zawarte są w regulaminie sklepu.
- Wymiana:
- Klient ma prawo wymienić towar na inny, dostępny w sklepie internetowym w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie informacji o chęci wymiany przed jego upływem.
- Jeśli istnieje różnica w cenie, klient musi dopłacić lub sprzedawca zwrócić nadwyżkę.
- Klient ponosi wszelkie koszta związane z wymianą przedmiotu, tj. wysyłkę do sprzedawcy oraz wysyłkę nowego produktu.
- Szczegółowe warunki zwrotów zawarte są w regulaminie sklepu.
- Uprzejmie prosimy o dołączenie do zwracanego produktu wypełnionego formularza wymiany, który można pobrać TUTAJ. Skróci to czas wymiany i ułatwi nam pracę. - Zwrot:
- Klient ma prawo zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie informacji o chęci zwrotu przed jego upływem.
- Szczegółowe warunki zwrotów zawarte są w regulaminie sklepu.
- Uprzejmie prosimy o dołączenie do zwracanego produktu wypełnionego formularza zwrotu, który można pobrać TUTAJ. Skróci to czas zwrotu i ułatwi nam pracę. - Reklamacja:
- Klient ma prawo do reklamacji produktu z tytułu rękojmi, jeżeli produkt został dostarczony z wadami fabrycznymi.
- Szczegółowe warunki reklamacji zawarte są w regulaminie sklepu.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji mają Państwo możliwość:
a) wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów
konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu,
b) odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozpatrywania sporów
konsumenckich.
Brak zajęcia stanowiska w tym zakresie oznacza, że sprzedawca wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Zajęcie stanowiska powinno mieć formę trwałego nośnika – np. pisemnie lub mailowo.
W przypadku chęci reklamacji produktu zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego - każdą taką sprawę staramy się rozwiązywać indywidualnie.
Towar odsyłany w celach wymiany, zwrotu, bądź reklamacji prosimy kierować na adres:
Firma Handlowa Anna Iwanek
Pałecznica 7A
21-104 Niedźwiada
nr tel.: +48 570 390 351